Wednesday, November 11, 2009

Day 9-11

Salam..
hari nih aku memulakan seminggu dalam perbersihan diri..hehehheehe..detox ala aku n kawan2...

day 1(detox), day 9(99htn)

Bekfes: buah tembikai, pear kuning+epal+h2o
Lunch: buah tembikai, pear kuning+epal+h2o
dinner:pear kuning+h2o

day 2(detox), day 10(99htn)

Bekfes: keledek rebus+h2o

Lunch: coleslaw buatan sendiri+h2o
dinner:coleslaw lagi+h2o

day 3(detox), day 11(99htn)
Bekfes: pear kuning+epal+mayo+h2o

Lunch: pear kuning+epal+mayo+h2o
dinner:h2O

apa yang membanggakan aku ialah..rakan se detox aku telah ada yang turun dari 1-2.5 kg dalam 3 hari nih...
ini yang menambahkan semangat nih walaupun sebenarnya bdn sedikit lemah n rasa nk demam...kurang karbo nih...
apapun tinggal lagi 4 hari tok detox ni...sekali detox di sarankan buat selama seminggu yakni 7 hari...

day 1: all buah-buahan
day 2:all sayur-sayuran
day 3:mix buah n sayur
day 4:banana 8 n milk 3 cup
day 5-7 nanti aku hapdet ek...
doakan cabaran dalam cabaran ini akan membuahkan hasil...
chow

2 comments:

  1. salam...ezora...nak join jogging ke...jom lah...bila nak? jam berapa free? ada facebook x? bagi contact number ezora nanti kita sms ezora...n senang sikit nak tahu bila yg ada free time... ni contact number kita 019-2766252.
    kita kalau x berlari kat gym...selalunya akan lari kat tasek pj atau memana sahaja yg kita seka nak jogging...kekadang tu kat area rumah kita pun jadi...ehe

    ReplyDelete
  2. blh gak..nanti i cr time ek..nanti i msg u..tq..selamat berkenalan..nanti guide ek cara betul nk jogging nih..

    ReplyDelete