Thursday, December 17, 2009

laters berat...

Salam..
Tahniah untuk diriku...walaupun x banyak tapi ttp membanggakan aku...
ni laters berat yang aku timbang pagi tadi..sempat menjerit tuh...klu dulu aku ada buat detox 7 hari..turun 1.8...tapi pas seminngu naik balik 1 kilo...pastu ke berat asal...marah betul...
pastu aku berazam tok lebihkan usaha..cuba2 makan sayur...inilah hasilnya...


8 comments:

  1. waaa.....dasatnye....bagus betol la turun banyak dalam masa 3 hari je...Ninie turun 800g je...huhuhuhu...tahniah kak!!!

    ReplyDelete
  2. Ninie:Tq dik...akak bernasib baik sebenarnya..ramai yang menyokong akak nih..
    Kat opis kawan2 rapat mmg memberi full support...malah ada yg turut wat detox nih...kat umah lak...famili mmg bg full support...sediakan buah2an, sayur...
    lgpun akak mmg berpeluh lately nih...pas balik vacation kena kemas opis lak..br pas renovation..pasnih...xtau la lagi...kena wat workout giler2 nih...

    ReplyDelete
  3. 67kg..kpd 64.6 kan kak?

    wah, bagusnya nie...mengkagumkan....selamat meneruskan usaha lagi...akak target berapa ni sebenarnya?dah ideal weight ye kak ezora?

    ReplyDelete
  4. Salam Mia,Lovelygift:terima kasih...akak berat ideal 48...banyak lagi tu...cuma aim sekarang nk dapatkan 50an jer dulu...step by step la..xnk rush sangat..nanti x capai frust lak...
    apapun terima kasih atas sokongan sume...
    sama2 kita berusaha ek..

    ReplyDelete
  5. owhhh..bestnya...xsabar nak angka mcm tuh...

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete